Rektor

Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

ogłasza konkurs na stanowisko

Specjalista  ds. rozliczeń projektów

w Sekcji Funduszy Strukturalnych

(zatrudnienie przewidywane od 1 sierpnia 2018 r. do 30 czerwca 2020 r.)

 

 

Do konkursu mogą przystąpić osoby respektujące katolicki charakter Uczelni, spełniające następujące wymagania:

  • wykształcenie wyższe magisterskie,
  • doświadczenie w pracy w projektach UE: min. 1 rok doświadczenia przy realizacji min. 1 projektu EFS POKL/POWER/inny fundusz na podobnym stanowisku, potwierdzenie poprawnego rozliczenia min. 1 projektu EFS,
  • bardzo dobra znajomość Wytycznych  w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz  przepisów dotyczących Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, znajomość przepisów w zakresie FAMI w tym podręcznika dla beneficjenta (w tym prawo krajowe),
  • znajomość zagadnień związanych z realizacją i rozliczaniem projektów realizowanych w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych 2014 – 2020, POWER, FAMI, inne fundusze,
  • znajomość dokumentów związanych z realizacją projektów współfinansowanych ze środków EFS, POKL, RPO, POWER, FAMI
  • podstawowa wiedza z zakresu zagadnień związanych z PZP i konkurencyjnością,
  • biegła obsługa komputera w zakresie pakietów biurowych, w szczególności MS Word i MS Excel,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy własnej,
  • dokładność, rzetelność i sumienność,
  • opanowanie, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • terminowość w wykonywaniu obowiązków,
  • wysoka kultura osobista.

 

Osoba na stanowisku Specjalisty ds. rozliczeń projektów będzie odpowiedzialna w szczególności za:

  • Bieżące monitorowanie stanu wykonania budżetów projektów.
  • Prowadzenie monitoringu wydatków w projektach.
  • Prowadzenie sprawozdawczości finansowej.
  • Opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi i zarządzeniami obowiązującymi na KUL.
  • Współpraca z księgowością w zakresie całości rozliczenia i zamknięcia projektów.
  • Nadzór nad prawidłowością wydatkowania budżetu.
  • Kontrola zgodności wydatków w projekcie z wytycznymi programu, zapisami umowy i wniosku o dofinansowanie oraz z Instrukcją Obiegu Dokumentów Finansowo-Księgowych.
  • Przygotowanie, we współpracy z księgowością, wniosków o płatność oraz przedstawianie ich do akceptacji Kierownika projektu.
  • W przypadku stwierdzenia przez Instytucję Pośredniczącą/ Instytucję Pośredniczącą II stopnia (IP/IP2) błędów w złożonym wniosku o płatność, przygotowanie dokumentów do uzupełnienia i poprawienia wniosku o płatność lub złożenie dodatkowych wyjaśnień w wyznaczonym terminie.
  • Aktualizacja harmonogramów płatności zgodnie z potrzebami wynikającymi z realizacji projektu.
  • Samodzielne przygotowanie, procedowanie i archiwizacja wniosków o płatność.
  • Sporządzanie rachunków dla osób zatrudnionych przy realizacji projektu na podstawie umów cywilnoprawnych i przedstawianie ich w/w osobom do sprawdzenia i podpisu.
  • Przyjmowanie dokumentów finansowo-księgowych potwierdzających zakupy towarów i usług dokonywanych w ramach projektu od osób/instytucji odpowiedzialnych za powstawanie kosztów.
  • Dokonywanie kontroli formalnej i rachunkowej dokumentów finansowych
  • Elektroniczna rejestracja dokumentów finansowych w systemie S4A
  • Przekazanie dowodów zakupów do podpisu innych osób upoważnionych i przekazanie do realizacji, naliczanie i rozliczanie kosztów pośrednich.
  • Nadzór na przepływami finansowymi w projekcie.
  • Nadzór nad kadrą zatrudnioną do projektu pod kątem postępu rozliczeń i przepisów wytycznych.
  • Kontakt z Instytucją Pośredniczącą, w tym obsługa projektu w systemie SL2014(jeśli dotyczy).
  • Raportowanie wobec przełożonych w zakresie postępów realizacji projektu, współpraca z partnerami projektu (jeśli dotyczy).
  • Analiza raportów pokontrolnych.
  • Gromadzenie i archiwizacja dokumentacji projektowej.
  • Udzielanie informacji i wyjaśnień  kierowanych drogą elektroniczną telefonicznie lub w formie pisemnej.
  • Bieżąca analiza  zmian  w przepisach i Wytycznych dotyczących realizacji projektów.
  • Przygotowywanie wszelkiej dokumentacji  dla potrzeb jednostek kontrolujących.
  • Przetwarzanie danych osobowych w zakresie i celu niezbędnym do realizacji obowiązków służbowych.
  • Inne zadania zlecone przez bezpośredniego przełożonego w zakresie pozyskiwania i realizacji projektów.

 

Dodatkowym atutem będzie:

 

  • umiejętność rozliczania projektów unijnych,
  • znajomość realiów funkcjonowania uczelni wyższych, w szczególności znajomość struktury organizacyjnej KUL.

 

Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie następujących dokumentów:

  1. cv i listu motywacyjnego z podpisaną klauzulą informacyjną rekrutacja do pracy,
  2. kopii dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
  3. kwestionariusza personalnego kandydata,
  4. klauzuli informacyjnej rekrutacja do pracy,
  5. oświadczenia o respektowaniu katolickiego charakteru Uczelni,
  6. oświadczenia, w przypadku wyrażenia zgody, na wykorzystanie dokumentów aplikacyjnych
    w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych.

Prosimy o umieszczenie w liście motywacyjnym następującego sformułowania:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu i w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji do pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1. Zgoda ma charakter dobrowolny. Niewyrażenie zgody wiąże się z brakiem możliwości udziału w procesie rekrutacyjnym. Zgoda może być cofnięta w każdym momencie, jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami, prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata oraz prawo do pozostawienia konkursu bez rozstrzygnięcia.

 

Dokumenty należy składać w Dziale Spraw Pracowniczych

(Gmach Główny, pok. 140; tel. 81 445 40 70)

lub przesłać na adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II;

Dział Spraw Pracowniczych, Al. Racławickie 14; 20-950 Lublin

w terminie do 17 sierpnia 2018 r. (data wpływu dokumentów do KUL).

Autor: Anna Borkowska
Ostatnia aktualizacja: 30.07.2018, godz. 12:38 - Anna Borkowska