Rektor

Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

ogłasza konkurs na stanowisko

Dyrektora Centrum Edukacyjno – Kongresowego

w Tomaszowie Lubelskim

 

 

Do konkursu mogą przystąpić osoby respektujące katolicki charakter Uczelni, spełniające następujące wymagania:

  • wykształcenie wyższe magisterskie,
  • min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym,
  • udokumentowane min. 2 letnie doświadczenie pracy przy realizacji projektów unijnych (krajowych, regionalnych, międzynarodowych),
  • biegła znajomość j. angielskiego,
  • wiedza z zakresu możliwości pozyskiwania funduszy unijnych na okres 2014-2020,
  • wiedza i doświadczenie w zakresie współpracy z sektorem pozarządowym, administracją samorządową oraz sektorem przedsiębiorczym,
  • umiejętność zarządzania i organizacji pracy własnej i zespołu,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • biegła obsługa komputera, w szczególności pakietu MS Office,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność skutecznej komunikacji,
  • dokładność i sumienność,
  • dyspozycyjność,
  • inicjatywa, odpowiedzialność, kreatywność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
  • umiejętność pozyskiwania i obsługi klientów oraz dobrej komunikacji,

 

Dodatkowym atutem będą:

  • znajomość dodatkowych języków m.in. ukraiński, rosyjski,
  • doświadczenie w zakresie kierowania projektami unijnymi (min. 3 projekty o łącznej wartości przekraczającej 1 mln zł),
  • doświadczenie w organizacji przedsięwzięć o charakterze publicznym,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem ludzkim.

 

Zakres wykonywanych zadań: zarządzanie całokształtem działalności Centrum Edukacyjno-Kongresowego, a w szczególności:

  1. analiza możliwości rozwoju CEK w zakresie naukowo - dydaktycznym oraz wdrażanie wypracowanych rozwiązań,
  2. pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie realizowanych zadań,
  3. zarządzanie finansami oraz obiektem Centrum,
  4. nadzór nad majątkiem CEK,
  5. zatwierdzanie planów pracy podległych pracowników i prowadzenie ewidencji czasu pracy, opracowywanie sprawozdań z działalności CEK,
  6. nadzór nad przestrzeganiem przepisów z zakresu przepisów BHP i ppoż.

 

Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie następujących dokumentów:

 

  • autorska strategia funkcjonowania Centrum Edukacyjno-Kongresowego, zawierająca:
  1. a) koncepcję programową, organizacyjną i finansową dotyczącą zarządzania CEK;
  2. b) współpracę z jednostkami samorządowymi, przedsiębiorcami i organizacjami pozarządowymi;
  3. c) precyzyjnie określony plan pozyskiwania środków na działalność Centrum, z uwzględnieniem funduszy UE,
  4. d) możliwość współpracy transgranicznej z Ukrainą.
  • cv i list motywacyjny z podpisaną klauzulą o ochronie danych osobowych,
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
  • kwestionariusz personalny kandydata,
  • oświadczenie o respektowaniu katolickiego charakteru Uczelni,
  • oświadczenie, w przypadku wyrażenia zgody, na wykorzystanie dokumentów aplikacyjnych w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych.

Prosimy o umieszczenie w liście motywacyjnym następującego sformułowania:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

 

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.

 

Dokumenty należy składać w Dziale Spraw Pracowniczych

(Gmach Główny, pok. 140; tel. 81 445 40 70)

lub przesłać na adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II;

Dział Spraw Pracowniczych,

Al. Racławickie 14; 20-950 Lublin

do dnia 25 listopada 2015 r.

Autor: Anna Borkowska
Ostatnia aktualizacja: 06.11.2015, godz. 09:11 - Anna Borkowska