Rektor

Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

ogłasza konkurs 
na stanowisko kierownika sekcji - administratora obiektów KUL

 

Do konkursu mogą przystąpić osoby respektujące katolicki charakter Uczelni, spełniające następujące wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: techniczno-budowlane w branży ogólnobudowlanej lub instalacji sanitarnych lub zarządzanie nieruchomościami),
  • co najmniej roczne doświadczenie w zarządzaniu i/lub administrowaniu nieruchomościami,
  • inicjatywa, odpowiedzialność, kreatywność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
  • praktyczna obsługi komputera, w tym pakietu MS Office (Excel, Word),
  • rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • umiejętność zarządzania i organizacji pracy własnej i zespołu,
  • posiadanie wysokich kompetencji interpersonalnych,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność obsługi klientów oraz dobrej komunikacji,
  • dyspozycyjność,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dodatkowym atutem będzie:

  • posiadanie licencji zawodowej zarządcy nieruchomościami,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego i/lub innego języka obcego.

Zakres wykonywanych zadań:

  1. Administrowanie obiektami i budynkami:

- kontrola stanu technicznego ww. budynków, prace konserwatorskie i usuwanie awarii, a także dbałość o utrzymanie bezpieczeństwa, porządku i czystości na terenie administrowanych budynków oraz przyległego terenu,

- systematyczne  i właściwe zaopatrzenie stanowisk pracy podległych pracowników w niezbędne narzędzia i materiały,

- w ramach zadań i obowiązków, o których mowa w pkt. a) powyżej, stałe monitorowanie stanu technicznego ww. budynków, zgłaszanie awarii/usterek/nieprawidłowości, drobnych napraw bieżących oraz nadzór nad ich usuwaniem,

- sporządzanie  zapotrzebowania na dostawy środków czystości i innych koniecznych materiałów, narzędzi oraz usług zapewniających prawidłowe funkcjonowanie ww. budynków,

- sporządzanie rocznego planu budżetowego dla poszczególnych budynków, na podstawie danych historycznych oraz danych szacunkowych,  z uwzględnieniem planowanych remontów/inwestycji,

- zgłaszanie do Działu Inwestycji i Remontów potrzeb w zakresie planowanych na kolejny rok/lata remontów,

- prowadzenie spraw związanych z przeglądami oraz innymi czynnościami o charakterze administracyjnym/technicznym/budowlanym wynikającymi z powszechnie obowiązującego prawa oraz regulacji wewnętrznych KUL oraz spraw związanych z podległymi pracowniami,

- czuwanie nad  terminowym  wykonywaniem przeglądów konserwacyjnych/eksploatacyjnych,

- monitorowanie prowadzonych dla ww. budynków książek obiektów budowlanych oraz współpraca z Działem Inwestycji i Remontów w niezbędnym zakresie wynikającym z przepisów prawa powszechnie obowiązującego oraz regulacji wewnętrznych,

- sprawowanie nadzoru technicznego oraz obsługa finansowa związana z wykonywanymi zadaniami i prowadzonymi sprawami, w tym między innymi nadzór i kontrola realizacji umów na dostawę do ww. budynków dostaw towarów i usług,

- wykonywanie zadań, prowadzenie spraw mających na celu utrzymanie ww. budynków w dobrym stanie technicznych oraz zapewnienie ciągłości funkcjonowania, zgonie z powszechnie obowiązującymi normami i prawem.

  1. Organizowanie pracy własnej oraz podległego personelu, tworzenie właściwej atmosfery pracy.
  2. Planowanie pracy podległych pracowników i udzielanie wytycznych, co do sposobu jej wykonania.
  3. Nadzór nad efektywnym wykorzystaniem czasu pracy przez podległych pracowników.
  4. Wdrażanie wydawanych wewnętrznych aktów normatywnych i nadzór nad ich realizacją.
  5. Nadzorowanie i kontrolowanie prawidłowego oraz terminowego wykonania przez podległy personel obowiązków i zadań oraz przestrzegania przepisów BHP i ppoż.
  6. Znajomość i stosowanie w praktyce obowiązujących aktów prawnych, w tym zaznajomienie podległych pracowników z dotyczącymi ich aktami prawnymi.
  7. Obsługa systemu S4A w zakresie rezerwacji sal, realizacja procesu rezerwacji sal oraz prowadzenie rozliczeń związanych z dokonanymi rezerwacjami, a także wykonywanie innych czynności jakie okażą się niezbędne w procesie rezerwacji sal.
  8. Udział w procesach związanych z wynajmem pomieszczeń w ww. budynków, w tym przygotowywanie umów najmu/aneksów do umów wraz z załącznikami.
  9. Współpraca w przygotowywaniu wydarzeń o znaczeniu ogólnouniwersyteckim, innych wydarzeń np. konferencji, kongresów, sympozjów, których organizatorem jest KUL i/lub podmioty powiązane, a także imprez/wydarzeń, których głównym organizatorem jest podmiot zewnętrzny.
  10. Rozliczanie opłat za najem sal zgodnie z zawartymi umowami oraz regulacjami wewnętrznymi.
  11. Dbałość o majątek KUL. Uczestniczenie w procesie inwentaryzacji majątku oraz w procesach związanych ze zmianą pieczy/likwidacji/sprzedaży.
  12. Opisywanie dokumentów księgowych w ramach realizacji dostaw i usług związanych z funkcjonowaniem i obsługą ww. budynków.
  13. Weryfikacja i podpisywanie dokumentów związanych z działalnością wynikającą z Zarządzeń Rektora.
  14. Inicjowanie działań mających na celu doskonalenie metod i form pracy Działu z uwzględnieniem rachunku ekonomicznego.
  15. Kontrolowanie przestrzegania przez podległych pracowników dyscypliny pracy, w szczególności norm prawnych BHP oraz ppoż.
  16. Aktualizowanie wiedzy z zakresu tematyki związanej z zajmowanym stanowiskiem, bieżące śledzenie zmian w obowiązujących przepisach oraz wdrażanie ich w codziennej pracy.
  17. Zapewnienie właściwych zasobów niezbędnych do wykonywania przez pracowników powierzonych czynności.
  18. Nadzór nad eksploatacją sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w Dziale i przez podległych pracowników.
  19. Wykonywanie czynności oraz prowadzenie spraw o charakterze administracyjnym/technicznym/budowlanym jakie okażą się niezbędne dla prawidłowej eksploatacji i funkcjonowania ww. budynków.
  20. Uczestniczenie w sprawach i zadaniach dotyczących realizowanych przez Dział zadań wynikających z Zarządzenia Rektora KUL w sprawie organizacji udzielania zamówień publicznych i dokonywania zakupów na KUL, w szczególności przygotowywanie niezbędnych dokumentów i uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w zakresie zapewnienia dostaw usług i towarów oraz prac budowlanych.
  21. Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi KUL, w szczególności z Działem Inwestycji i Remontów oraz Działem Zakupów i Zamówień Publicznych.
  22. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi, w szczególności dostawcami towarów i usług do ww. budynków.
  23. Przestrzeganie tajemnicy służbowej i związanej z przetwarzaniem danych osobowych.
  24. Wykonywanie innych czynności związanych bezpośrednio z pracą zawodową, nie objętych niniejszym zakresem, a zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
  25. Zastępowanie nieobecnych pracowników zgodnie z przyjętym systemem zastępstw.

 

 

Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie następujących dokumentów:

  1. cv i list motywacyjny z podpisaną klauzulą informacyjną rekrutacja do pracy,
  2. kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
  3. kwestionariusz personalny kandydata,
  4. klauzula informacyjna rekrutacja do pracy,
  5. oświadczenie o respektowaniu katolickiego charakteru Uczelni,
  6. oświadczenie, w przypadku wyrażenia zgody, na wykorzystanie dokumentów aplikacyjnych
    w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych.

 

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami, prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata oraz prawo do pozostawienia konkursu bez rozstrzygnięcia.

 

Prosimy o umieszczenie w CV następującego sformułowania:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu i w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji do pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1. Zgoda ma charakter dobrowolny. Niewyrażenie zgody wiąże się z brakiem możliwości udziału w procesie rekrutacyjnym. Zgoda może być cofnięta w każdym momencie, jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

Dokumenty należy składać w Dziale Spraw Pracowniczych

(Gmach Główny, pok. 141; tel. 81 445 40 05)

lub przesłać na adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II;

Dział Spraw Pracowniczych, Al. Racławickie 14; 20-950 Lublin

do dnia 18 listopada 2022 r. (data wpływu dokumentów do KUL).

Autor: Katarzyna Kulczycka
Ostatnia aktualizacja: 07.11.2022, godz. 13:28 - Katarzyna Kulczycka