Rektor

Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

ogłasza konkurs

na stanowisko administracyjne

w Dziale Kontroli Wewnętrznej

(umowa na czas określony w celu zastąpienia nieobecnego pracownika)

 

 

Do konkursu mogą przystąpić osoby respektujące katolicki charakter Uczelni, spełniające następujące wymagania:

 

  • wykształcenie wyższe, preferowane: finanse i rachunkowość, prawo,
  • minimum 2 – letni staż pracy w jednostkach związanych z kontrolą wewnętrzną lub realizacją audytów,
  • znajomość przepisów prawnych, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów o szkolnictwie wyższym, finansach publicznych, rachunkowości, prawa zamówień publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, oraz znajomość zagadnień związanych z kontrolą projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,
  • biegła obsługa komputera, w szczególności pakietów biurowych (MS Office),
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność i dobra organizacja pracy,
  • skrupulatność i odpowiedzialność,
  • opanowanie, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • zaangażowanie,
  • inicjatywa, odpowiedzialność, kreatywność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
  • umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji.

Dodatkowym atutem będą:

  • znajomość języka angielskiego,
  • doświadczenie w pracy w ośrodkach akademickich,
  • ukończone studia podyplomowe z zakresu kontroli wewnętrznej lub audytu,
  • doświadczenie zawodowe w pracy w komórce organizacyjnej zajmującej się kontrolą wewnętrzną lub audytem w szkole wyższej,
  • doświadczenie w opracowywaniu dokumentów kontrolnych.

 

Do zadań osoby należeć będzie między innymi:

 

  • uczestnictwo w kontrolach przeprowadzanych zgodnie z planem kontroli oraz kontroli pozaplanowych,
  • sporządzanie protokołów z przeprowadzanych kontroli,
  • sporządzanie projektów zaleceń pokontrolnych,
  • przygotowanie i archiwizacja dokumentacji kontrolnej.

 

Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie następujących dokumentów:

  • cv i list motywacyjny z podpisaną klauzulą o ochronie danych osobowych,
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
  • kwestionariusz personalny kandydata,
  • oświadczenie o respektowaniu katolickiego charakteru Uczelni,
  • oświadczenie, w przypadku wyrażenia zgody, na wykorzystanie dokumentów aplikacyjnych w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych.

Prosimy o umieszczenie w liście motywacyjnym następującego sformułowania:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.).”

 

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.

 

Dokumenty należy składać w Dziale Spraw Pracowniczych

(Gmach Główny, pok. 140; tel. 81 445 40 70)

lub przesłać na adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II; Dział Spraw Pracowniczych,

Al. Racławickie 14; 20-950 Lublin

do dnia 11 kwietnia 2016 r.

Autor: Anna Borkowska
Ostatnia aktualizacja: 05.04.2016, godz. 09:08 - Anna Borkowska