Rektor

Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

ogłasza konkurs

na stanowisko administracyjne w wymiarze ½ etatu

w Dziekanacie Wydziału Nauk Społecznych KUL

Do konkursu mogą przystąpić osoby o nienagannej postawie etycznej, respektujące katolicki charakter Uczelni, spełniające następujące wymagania:

  • wykształcenie wyższe

  • co najmniej roczne doświadczenie w pracy administracyjnej, np. w dziekanacie

  • znajomość języka obcego - angielskiego w stopniu dobrym

  • znajomość przepisów z zakresu prawa o szkolnictwie wyższym,

  • biegła obsługa komputera, w szczególności pakietów biurowych (MS Office, Exel), S4A,

  • kreatywność i dynamika w działaniu;

  • umiejętność pracy pod presją czasu,

  • dobra organizacja pracy;

  • odporność na stres,

  • dyspozycyjność,

  • umiejętność dobrej komunikacji i kontaktów interpersonalnych,

  • znajomość struktury Uczelni oraz zasad jej funkcjonowania,

  • dokładność i sumienność.

Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie następujących dokumentów:

  • cv i listu motywacyjnego z podpisaną klauzulą o ochronie danych osobowych,

  • kopii dokumentów potwierdzających znajomość języka obcego (co najmniej dyplom licencjata, certyfikaty, inne dokumenty)

  • kopii dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,

  • kwestionariusza personalnego kandydata,

  • oświadczenia o respektowaniu katolickiego charakteru Uczelni,

  • oświadczenia, w przypadku wyrażenia zgody, na wykorzystanie dokumentów aplikacyjnych w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych.

Prosimy o umieszczenie w liście motywacyjnym następującego sformułowania:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.

Dokumenty należy składać w Dziale Spraw Pracowniczych

(Gmach Główny, pok. 140; tel. 81 445 40 70)

lub przesłać na adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II;

Dział Spraw Pracowniczych,

Al. Racławickie 14; 20-950 Lublin

 

do dnia 10 czerwca 2016 r.

 

Autor: Anna Borkowska
Ostatnia aktualizacja: 23.05.2016, godz. 08:10 - Anna Borkowska