Rektor

Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

ogłasza konkurs na stanowisko

Kierownika Działu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy

 

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzór i koordynowanie pracy Działu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, do którego należy prowadzenie spraw związanych z realizacją polityki i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, w szczególności:

  1. kontrola wewnętrznych warunków pracy i przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu;
  2. opracowanie i realizacja szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej dla pracowników, studentów i uczestników studiów doktoranckich;
  3. badanie przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy oraz zdarzeń losowych w drodze z/do pracy, ocena ryzyka zawodowego, tworzenie instrukcji, programów i zarządzeń, analiza stanu bezpieczeństwa; oraz ocena formalno-merytoryczna wniosków związanych z medycyną pracy,
  4. nadzór nad realizacją nakazów, postanowień, wniosków określonych przez wewnętrzne oraz zewnętrzne jednostki kontrolujące;
  5. współdziałanie z właściwymi terenowo jednostkami Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Straży Pożarnej, Policji, Prokuratury.

 

 

Do konkursu mogą przystąpić osoby respektujące katolicki charakter Uczelni, spełniające następujące wymagania:

 

 

Wymagania i kompetencje zawodowe:

  1. wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
  2. bardzo dobra znajomość aktualnych wymogów prawnych w zakresie BHP, Ppoż. i Ochrony Środowiska,
  3. minimum 3-letni staż pracy w służbach BHP,
  4. uprawnienia do prowadzenia szkoleń BHP i przeciwpożarowych,
  5. aktualne szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników służb BHP,
  6. praktyczna znajomość warunków pracy w warunkach specyficznych dla uczelni wyższej,
  7. znajomość pakietu Microsoft Office,

Wymagania osobowościowe:

  1. zdolności komunikacyjne,
  2. zdolności organizacyjne,
  3. umiejętność zarządzania zespołem,
  4. wnikliwość i umiejętność analitycznego myślenia,
  5. samodzielność,
  6. odpowiedzialność,
  7. odporności na stres i umiejętności funkcjonowania w sytuacjach stresujących.

 

Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie następujących dokumentów:

  • cv i listu motywacyjnego z podpisaną klauzulą o ochronie danych osobowych,
  • kopii dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
  • kwestionariusza personalnego kandydata,
  • oświadczenia, w przypadku wyrażenia zgody, na wykorzystanie dokumentów aplikacyjnych w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych.

Formularze dokumentów do pobrania w zakładce „Formularze dla kandydatów”

 

Dział Spraw Pracowniczych zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadamiania o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.

 

Dokumenty należy składać w Dziale Spraw Pracowniczych KUL

(Gmach Główny, pok. 140; tel. 81 445 40 70) lub przesłać na adres:

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II;

Dział Spraw Pracowniczych, Al. Racławickie 14; 20-950 Lublin

w terminie do 6 lutego 2015 r.

Autor: Agnieszka Matraszek
Ostatnia aktualizacja: 23.01.2015, godz. 15:41 - Marta Antoniuk-Zych