Rektor

Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

ogłasza konkurs na stanowisko

Kierownika Działu Promocji i Kontaktów Społecznych

 

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za opracowywanie, wdrażanie i realizację strategii promocyjnej KUL oraz kreowanie wizerunku Uniwersytetu, w szczególności za:

  • Kreowanie polityki promocyjnej Uniwersytetu (pełna odpowiedzialność za reklamę, promocję oraz działania z zakresu PR, w szczególności za inicjowanie, planowanie i realizację kampanii wizerunkowych Uniwersytetu, w tym organizację imprez, opracowywanie materiałów promocyjnych oraz inicjowanie nowych działań promocyjnych);

  • Opracowywanie i wdrażanie narzędzi oraz procesów mających na celu skuteczne działania Uczelni w zakresie marketingu;

  • Efektywne zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników;

  • Aktywne działania na rzecz pozyskiwania środków na działalność Działu, również ze środków zewnętrznych;

  • Koordynowanie współpracy w zakresie promocji z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi KUL;

  • Promocja oferty edukacyjnej i osiągnięć naukowych Uniwersytetu;

Do konkursu mogą przystąpić osoby o nienagannej postawie etycznej, spełniające następujące wymagania:

  • wykształcenie wyższe;

  • minimum 5-letnie doświadczenie w obszarze marketingu (minimum 3-letnie w zarządzaniu zespołem);

  • doświadczenie w tworzeniu strategii i zarządzaniu budżetem marketingowym;

  • kreatywność i dynamika w działaniu;

  • doskonała znajomość narzędzi promocyjnych i marketingowych;

  • umiejętność działania pod presją czasu;

  • nastawienie na cele i skuteczność działania;

  • doświadczenie w opracowywaniu i realizacji projektów promocyjnych;

  • doświadczenie we współpracy z agencjami reklamowymi, mediami oraz drukarniami;

  • znajomość narzędzi promocyjnych i marketingowych;

  • umiejętność kierowania zespołem;

  • łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych;

  • dobra organizacja pracy;

  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikacyjnym;

  • zaangażowanie na rzecz budowania tożsamości KUL.

Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie następujących dokumentów:

  • opracowanie założeń proponowanej strategii promocyjnej KUL

  • cv i list motywacyjny z podpisaną klauzulą o ochronie danych osobowych,

  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,

  • kwestionariusz personalny kandydata,

  • oświadczenie o respektowaniu katolickiego charakteru Uczelni.

 

 

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.

Dokumenty należy składać w Dziale Spraw Pracowniczych (Gmach Główny, pok. 140)

do dnia 06 lutego 2015 r.

Autor: Marta Antoniuk-Zych
Ostatnia aktualizacja: 23.01.2015, godz. 15:42 - Marta Antoniuk-Zych