Rektor

Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

ogłasza konkurs na stanowisko

Kierownika Sekcji ds. Ewidencji i Kontroli Majątku

w Dziale Administracji Obiektami KUL

 

Do konkursu mogą przystąpić osoby respektujące katolicki charakter Uczelni, spełniające następujące wymagania:

  • wykształcenie wyższe preferowane (kierunki: prawnicze, ekonomiczne lub administracyjne);
  • minimum 3 -letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
  • znajomość norm prawnych zasad gospodarowania mieniem, w tym ewidencjonowania, kontroli i likwidacji składników majątku;
  • znajomość norm prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska i wykonywanych zadań;
  • umiejętność przygotowywania pism urzędowych oraz instrukcji/regulaminów na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego oraz wewnętrznych regulacji w zakresie działalności jednostki finansów publicznych;
  • umiejętność analitycznego myślenia, opracowywania danych statystycznych i analiz;
  • umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie realizowanych zadań;
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych;
  • praktyczna znajomość pakietów biurowych (LibreOffice, MS Office);
  • sumienność, kreatywność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
  • umiejętność dobrej komunikacji i kontaktów interpersonalnych;
  • umiejętność pracy w zespole i odporność na stres;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach;
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz podległych pracowników;
  • wysoka kultura osobista;
  • zainteresowania z zakresu w zarządzania i administrowania nieruchomościami;
  • znajomość struktury Uczelni oraz zasad jej funkcjonowania będzie dodatkowym atutem;
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

 

Osoba zatrudniona na stanowisku Kierownika sekcji będzie odpowiedzialna w szczególności za:

  • koordynowanie działań w zakresie zarządzania rzeczowymi składnikami majątku uczelni, ze szczególnym uwzględnieniem ich ewidencji i inwentaryzacji;
  • nadzór nad sprawami związanymi z powierzaniem pracownikom odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie;
  • koordynowanie działań w zakresie zmiany likwidacji, wyceny i sprzedaży majątku uczelni;
  • sporządzanie planów inwentaryzacji oraz ich realizacja;
  • weryfikacja i akceptacja dokumentów księgowych;
  • organizowanie pracy własnej i podległego personelu, tworzenie właściwej atmosfery pracy w dziale.
  • ustalanie i aktualizowanie zakresu obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień dla podległych pracowników.
  • dokonywanie bieżącej i okresowej oceny pracy podległych pracowników;
  • sporządzanie sprawozdań z wykonanych zadań.

Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie następujących dokumentów:

  1. cv i list motywacyjny z podpisaną klauzulą informacyjną rekrutacja do pracy;
  2. kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
  3. kwestionariusz personalny kandydata;
  4. klauzula informacyjna rekrutacja do pracy;
  5. oświadczenie o respektowaniu katolickiego charakteru Uczelni;
  6. oświadczenie, w przypadku wyrażenia zgody, na wykorzystanie dokumentów aplikacyjnych w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych.

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami, prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata oraz prawo do pozostawienia konkursu bez rozstrzygnięcia.

 

Prosimy o umieszczenie w liście motywacyjnym następującego sformułowania:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu i w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji do pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1. Zgoda ma charakter dobrowolny. Niewyrażenie zgody wiąże się z brakiem możliwości udziału w procesie rekrutacyjnym. Zgoda może być cofnięta w każdym momencie, jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

Dokumenty należy składać w Dziale Spraw Pracowniczych

(Gmach Główny, pok. 141; tel. 81 445 40 05)

lub przesłać na adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II;

Dział Spraw Pracowniczych, Al. Racławickie 14; 20-950 Lublin

adres mailowy: dsp@kul.pl

do dnia 23 stycznia 2023 r. (data wpływu dokumentów do KUL).

Autor: Katarzyna Kulczycka
Ostatnia aktualizacja: 13.01.2023, godz. 13:27 - Katarzyna Kulczycka