Dyrektor

Szkoły Języka i Kultury Polskiej

Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

ogłasza konkurs na stanowisko

LEKTORA

 

Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają wymogi określone w art. 113 ustawy z dnia 20.07.2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018.1668) oraz odpowiadają następującym kryteriom kwalifikacyjnym:

  1. wykształcenie: filologia polska, studia wyższe magisterskie;
  2. ukończenie specjalizacji glottodydaktycznej;
  3. doświadczenie w prowadzeniu zajęć języka polskiego jako obcego na różnych poziomach zaawansowania dla grup i studentów indywidualnych;
  4. umiejętność wyboru oraz przygotowania materiałów dydaktycznych na różnych poziomach zaawansowania językowego;
  5. umiejętność (poparta doświadczeniem) współpracy z ludźmi z różnych krajów i kultur;
  6. znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość innych języków;
  2. posiadanie własnych materiałów dydaktycznych;
  3. doświadczenie prowadzenia kursów Szkoły Języka i Kultury Polskiej KUL;
  4. znajomość programów i metod nauczania w Szkole Języka i Kultury Polskiej KUL.

 

Do zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku należeć będzie między innymi:

 

  1. przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z języka polskiego jako obcego na różnych poziomach znajomości języka,
  2. wybór materiałów dydaktycznych,
  3. ocena znajomości języka polskiego (potencjalnych) uczestników kursu,
  4. stała ocena postępów uczestników,
  5. przygotowanie dodatkowych materiałów dydaktycznych.

 

 

 

Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie następujących dokumentów:

  1. cv i listu motywacyjnego z podpisaną klauzulą informacyjną rekrutacja do pracy,
  2. kopii dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
  3. kwestionariusza personalnego kandydata,
  4. klauzuli informacyjnej rekrutacja do pracy,
  5. oświadczenia o respektowaniu katolickiego charakteru Uczelni,
  6. oświadczenia, w przypadku wyrażenia zgody, na wykorzystanie dokumentów aplikacyjnych
  7. oświadczenia wskazującego KUL jako podstawowe miejsce pracy w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (w przypadku wygrania konkursu).  

 

 

Dokumenty należy składać w Sekretariacie Szkoły Języka i Kultury Polskiej (Gmach Główny, pok. 111) lub przesłać na adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II; Szkoła Języka i Kultury Polskiej, Al. Racławickie 14; 20-950 Lublin lub na adres e-mail: polski@kul.pl

do dnia 19 lipca 2022 r. do godz. 15:30 (data wpływu dokumentów do KUL).

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 5 sierpnia 2022 r.

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II nie zapewnia mieszkań.

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami, prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata oraz prawo do pozostawienia konkursu bez rozstrzygnięcia.

 

Prosimy o umieszczenie w liście motywacyjnym następującego sformułowania:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu i w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji do pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1. Zgoda ma charakter dobrowolny. Niewyrażenie zgody wiąże się z brakiem możliwości udziału w procesie rekrutacyjnym. Zgoda może być cofnięta w każdym momencie, jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

Lublin, dnia 20 czerwca 2022 r.

Autor: Agnieszka Hunicz
Ostatnia aktualizacja: 20.06.2022, godz. 10:26 - Agnieszka Hunicz