Rektor
Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
ogłasza konkurs na stanowisko administracyjne
w Dziale Finansowo-Księgowym
Do konkursu mogą przystąpić osoby respektujące katolicki charakter Uczelni, spełniające następujące wymagania:
- znajomość zasad ewidencji środków trwałych, w tym środków trwałych w budowie oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- znajomość przepisów dotyczących majątku, w szczególności ustawy o rachunkowości, krajowych standardów rachunkowości oraz przepisów podatkowych,
- doświadczenie w przeprowadzaniu ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz procesu inwentaryzacji,
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, finanse i rachunkowość, prawo),
- inicjatywa, odpowiedzialność, kreatywność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
- praktyczna obsługi komputera, w tym pakietu MS Office (Excel, Word),
- rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- umiejętność zarządzania i organizacji pracy własnej,
- wysokie kompetencje interpersonalne, umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi klientów oraz dobrej komunikacji.
Osoba zatrudniona na stanowisku administracyjnym będzie odpowiedzialna w szczególności za:
- prowadzenie spraw w obszarze ewidencji rzeczowych składników majątku oraz wartości niematerialnych i prawnych Uczelni, ze szczególnym uwzględnieniem ich ewidencji i inwentaryzacji,
- prowadzenie spraw związanych z powierzaniem pracownikom odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie,
- prowadzenie spraw w zakresie zmian w majątku Uczelni,
- ustalanie stawek amortyzacyjnych,
- realizacja zadań związanych z obiegiem dokumentów, w tym finansowo-księgowych,
- realizacja zadań związanych z przygotowywaniem planów inwentaryzacji oraz ich wykonaniem,
- przeprowadzanie rozliczenia inwentaryzacji,
- przygotowywanie raportów, sprawozdań, statystyk, danych finansowych i innych związanych z zadaniami realizowanymi w Dziale Finansowo-Księgowym KUL,
- prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji realizowanych spraw i zadań.
Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie następujących dokumentów:
- cv i list motywacyjny z podpisaną klauzulą informacyjną rekrutacja do pracy,
- kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
- kwestionariusz personalny kandydata,
- klauzula informacyjna rekrutacja do pracy,
- oświadczenie o respektowaniu katolickiego charakteru Uczelni.
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami, prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata oraz prawo do pozostawienia konkursu bez rozstrzygnięcia.
Prosimy o umieszczenie w liście motywacyjnym następującego sformułowania:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu i w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji do pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1. Zgoda ma charakter dobrowolny. Niewyrażenie zgody wiąże się z brakiem możliwości udziału w procesie rekrutacyjnym. Zgoda może być cofnięta w każdym momencie, jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Dokumenty należy składać w Dziale Spraw Pracowniczych
Collegium Jana Pawła II, pok. 241 A; tel. 81 445 40 03
lub przesłać na adres: dsp@kul.pl;
do dnia 22 stycznia 2025 r. (data wpływu dokumentów do KUL).
Ostatnia aktualizacja: 15.01.2025, godz. 10:56 - Katarzyna Kulczycka