Rektor

Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

ogłasza konkurs na stanowisko administracyjne

w Dziale Finansowo-Księgowym

 

Do konkursu mogą przystąpić osoby respektujące katolicki charakter Uczelni, spełniające następujące wymagania:

  • znajomość zasad ewidencji środków trwałych, w tym środków trwałych w budowie oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  • znajomość przepisów dotyczących majątku, w szczególności ustawy o rachunkowości, krajowych standardów rachunkowości oraz przepisów podatkowych,
  • doświadczenie w przeprowadzaniu ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz procesu inwentaryzacji,
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, finanse i rachunkowość, prawo),
  • inicjatywa, odpowiedzialność, kreatywność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
  • praktyczna obsługi komputera, w tym pakietu MS Office (Excel, Word),
  • rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • umiejętność zarządzania i organizacji pracy własnej,
  • wysokie kompetencje interpersonalne, umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność obsługi klientów oraz dobrej komunikacji.

 

Osoba zatrudniona na stanowisku administracyjnym będzie odpowiedzialna w szczególności za:

  • prowadzenie spraw w obszarze ewidencji rzeczowych składników majątku oraz wartości niematerialnych i prawnych Uczelni, ze szczególnym uwzględnieniem ich ewidencji i inwentaryzacji,
  • prowadzenie spraw związanych z powierzaniem pracownikom odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie,
  • prowadzenie spraw w zakresie zmian w majątku Uczelni,
  • ustalanie stawek amortyzacyjnych,
  • realizacja zadań związanych z obiegiem dokumentów, w tym finansowo-księgowych,
  • realizacja zadań związanych z przygotowywaniem planów inwentaryzacji oraz ich wykonaniem,
  • przeprowadzanie rozliczenia inwentaryzacji,
  • przygotowywanie raportów, sprawozdań, statystyk, danych finansowych i innych związanych z zadaniami realizowanymi w Dziale Finansowo-Księgowym KUL,
  • prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji realizowanych spraw i zadań.

 

Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie następujących dokumentów:

  1. cv i list motywacyjny z podpisaną klauzulą informacyjną rekrutacja do pracy,
  2. kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
  3. kwestionariusz personalny kandydata,
  4. klauzula informacyjna rekrutacja do pracy,
  5. oświadczenie o respektowaniu katolickiego charakteru Uczelni.

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami, prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata oraz prawo do pozostawienia konkursu bez rozstrzygnięcia.

 

Prosimy o umieszczenie w liście motywacyjnym następującego sformułowania:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu i w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji do pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1. Zgoda ma charakter dobrowolny. Niewyrażenie zgody wiąże się z brakiem możliwości udziału w procesie rekrutacyjnym. Zgoda może być cofnięta w każdym momencie, jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

Dokumenty należy składać w Dziale Spraw Pracowniczych

Collegium Jana Pawła II, pok. 241 A; tel. 81 445 40 03

lub przesłać na adres: dsp@kul.pl;

do dnia 22 stycznia 2025 r. (data wpływu dokumentów do KUL).

Autor: Katarzyna Kulczycka
Ostatnia aktualizacja: 15.01.2025, godz. 10:56 - Katarzyna Kulczycka