Rektor
Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
ogłasza konkurs
na stanowisko administracyjne
w Dziale Organizacyjno - Prawnym
Do konkursu mogą przystąpić osoby respektujące katolicki charakter Uczelni, spełniające następujące wymagania:
- wykształcenie wyższe prawnicze,
- preferowane ukończenie jednej z aplikacji prawniczych,
- znajomość przepisów z zakresu prawa o szkolnictwie wyższym,
- znajomość struktury Uczelni oraz zasad jej funkcjonowania,
- umiejętność obsługi komputera,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- dokładność i sumienność,
- umiejętność dobrej komunikacji i kontaktów interpersonalnych.
Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie następujących dokumentów:
- cv i list motywacyjny z podpisaną klauzulą o ochronie danych osobowych,
- kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
- kwestionariusz personalny kandydata,
- oświadczenie o respektowaniu katolickiego charakteru Uczelni,
- oświadczenie, w przypadku wyrażenia zgody, na wykorzystanie dokumentów aplikacyjnych w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych.
Prosimy o umieszczenie w liście motywacyjnym następującego sformułowania:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Dz. U. 2016 poz. 922).”
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami, prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata oraz prawo do pozostawienia konkursu bez rozstrzygnięcia.
Dokumenty należy składać w Dziale Spraw Pracowniczych
(Gmach Główny, pok. 140; tel. 81 445 40 70)
lub przesłać na adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II; Dział Spraw Pracowniczych,
Al. Racławickie 14; 20-950 Lublin
do dnia 22 stycznia 2018 r.
Ostatnia aktualizacja: 05.01.2018, godz. 14:46 - Agnieszka Hunicz