Rektor
Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
ogłasza konkurs na stanowisko administracyjne
w Muzeum KUL
Do konkursu mogą przystąpić osoby respektujące katolicki charakter Uczelni, spełniające następujące wymagania:
- wykształcenie wyższe humanistyczne (preferowane: historia sztuki, historia, kulturoznawstwo, muzealnictwo, zarządzanie kulturą, ochrona dziedzictwa kulturowego),
- co najmniej roczny staż pracy w muzeum,
- dobra znajomość języka obcego (preferowany j. angielski),
- umiejętność swobodnego redagowania tekstów,
- doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych na działalność kulturalną i edukacyjną,
- umiejętność pisania projektów i zainteresowanie nowymi technologiami w muzealnictwie,
- praktyczna umiejętność obsługi programów biurowych (pakiet MS Office),
- dobra organizacja pracy również pod presją czasu, samodzielność, komunikatywność, elastyczność i umiejętność pracy w zespole.
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość drugiego języka w stopniu komunikatywnym.
Zakres obowiązków:
- oprowadzanie zwiedzających i obsługa rezerwacji grup, również w języku obcym,
- przygotowywanie i prowadzenie zajęć edukacyjnych i warsztatów muzealnych oraz działalność popularyzatorska,
- nadzór nad salami wystawowymi, sprzętem ekspozycyjnym i oświetleniowym, podpisami i oznakowaniem objaśnień do eksponatów, sferą informacyjno-promocyjną,
- prowadzenie inwentaryzacji muzealiów zgodnie z harmonogramem,
- wykonywanie prac wynikających z programu digitalizacji zbiorów,
- udział w organizacji wystaw,
- udzielanie konsultacji studentom, pracownikom naukowym i pracownikom innych muzeów,
- udzielanie odpowiedzi na kwerendy naukowe,
- udział w pracach magazynowo-porządkowych (m.in. przeglądy muzealiów),
- koordynacja i nadzór nad informacją turystyczną dla zwiedzających,
- gromadzenie informacji statystycznych dotyczących publiczności muzealnej,
- prowadzenie i redagowanie strony internetowej Muzeum,
- nadzorowanie korzystania z systemu identyfikacji wizualnej i audiowizualnej Muzeum,
- koordynacja działalności wydawniczej Muzeum,
- obsługa bazy S4A,
- wdrażanie strategii promocji Muzeum w porozumieniu z Działem Komunikacji,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego w zakresie wynikającym z zajmowanego stanowiska nieobjętych niniejszym zakresem.
Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie następujących dokumentów:
- cv i list motywacyjny z podpisaną klauzulą o ochronie danych osobowych,
- kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
- kwestionariusz personalny kandydata,
- oświadczenie o respektowaniu katolickiego charakteru Uczelni,
- oświadczenie, w przypadku wyrażenia zgody, na wykorzystanie dokumentów aplikacyjnych w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych.
Prosimy o umieszczenie w liście motywacyjnym następującego sformułowania:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.).”
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Dokumenty należy składać w Dziale Spraw Pracowniczych
(Gmach Główny, pok. 140; tel. 81 445 40 08)
lub przesłać na adres:
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II;
Dział Spraw Pracowniczych, Al. Racławickie 14; 20-950 Lublin
do dnia 17 lutego 2017 r.
Ostatnia aktualizacja: 13.02.2017, godz. 13:27 - Małgorzata Mroczek