Rektor

Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

ogłasza konkurs na stanowisko administracyjne

w Muzeum KUL

 

Do konkursu mogą przystąpić osoby respektujące katolicki charakter Uczelni, spełniające następujące wymagania:

  • wykształcenie wyższe humanistyczne (preferowane: historia sztuki, historia, kulturoznawstwo, muzealnictwo, zarządzanie kulturą, ochrona dziedzictwa kulturowego),
  • co najmniej roczny staż pracy w muzeum,
  • dobra znajomość języka obcego (preferowany j. angielski),
  • umiejętność swobodnego redagowania tekstów,
  • doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych na działalność kulturalną i edukacyjną,
  • umiejętność pisania projektów i zainteresowanie nowymi technologiami       w muzealnictwie,
  • praktyczna umiejętność obsługi programów biurowych (pakiet MS Office),
  • dobra organizacja pracy również pod presją czasu, samodzielność, komunikatywność, elastyczność i umiejętność pracy w zespole.

 

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość drugiego języka w stopniu komunikatywnym.

 

Zakres obowiązków:

  • oprowadzanie zwiedzających i obsługa rezerwacji grup, również w języku obcym,
  • przygotowywanie i prowadzenie zajęć edukacyjnych i warsztatów muzealnych oraz działalność popularyzatorska,
  • nadzór nad salami wystawowymi, sprzętem ekspozycyjnym i oświetleniowym, podpisami i oznakowaniem objaśnień do eksponatów, sferą informacyjno-promocyjną,
  • prowadzenie inwentaryzacji muzealiów zgodnie z harmonogramem,
  • wykonywanie prac wynikających z programu digitalizacji zbiorów,
  • udział w organizacji wystaw,
  • udzielanie konsultacji studentom, pracownikom naukowym i pracownikom innych muzeów,
  • udzielanie odpowiedzi na kwerendy naukowe,
  • udział w pracach magazynowo-porządkowych (m.in. przeglądy muzealiów),
  • koordynacja i nadzór nad informacją turystyczną dla zwiedzających,
  • gromadzenie informacji statystycznych dotyczących publiczności muzealnej,
  • prowadzenie i redagowanie strony internetowej Muzeum,
  • nadzorowanie korzystania z systemu identyfikacji wizualnej i audiowizualnej Muzeum,
  • koordynacja działalności wydawniczej Muzeum,
  • obsługa bazy S4A,
  • wdrażanie strategii promocji Muzeum w porozumieniu z Działem Komunikacji,
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego w zakresie wynikającym z zajmowanego stanowiska nieobjętych niniejszym zakresem.

 

Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie następujących dokumentów:

  • cv i list motywacyjny z podpisaną klauzulą o ochronie danych osobowych,
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
  • kwestionariusz personalny kandydata,
  • oświadczenie o respektowaniu katolickiego charakteru Uczelni,
  • oświadczenie, w przypadku wyrażenia zgody, na wykorzystanie dokumentów aplikacyjnych w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych.

 

Prosimy o umieszczenie w liście motywacyjnym następującego sformułowania:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.).”

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.

Dokumenty należy składać w Dziale Spraw Pracowniczych

(Gmach Główny, pok. 140; tel. 81 445 40 08)

lub przesłać na adres:

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II;

Dział Spraw Pracowniczych, Al. Racławickie 14; 20-950 Lublin

do dnia 17 lutego 2017 r.

Autor: Małgorzata Mroczek, Dział Spraw Pracowniczych
Ostatnia aktualizacja: 13.02.2017, godz. 13:27 - Małgorzata Mroczek