Rektor

Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

ogłasza konkurs na stanowisko administracyjne

w Sekcji Rachuby Płac

 

 

Do konkursu mogą przystąpić osoby respektujące katolicki charakter Uczelni, spełniające następujące wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane: finanse i rachunkowość, ekonomiczne, administracyjne, zarządzanie i marketing,
  • staż pracy minimum 3 lata,
  • doświadczenie co najmniej roczne w pracy na stanowisku w obszarze płac,
  • praktyczna znajomość zagadnień płacowych, podatkowych i ubezpieczeń społecznych,
  • biegła obsługa komputera, w szczególności pakietów biurowych, szczególnie MS Excel,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność i dobra organizacja pracy,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
  • dokładność i sumienność,
  • uczciwość i odpowiedzialność,
  • inicjatywa i zaangażowanie w wykonywane obowiązki.

 

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość programu Płatnik,
  • ukończone kursy specjalistyczne w obszarze płac,
  • doświadczenie w pracy w dziale płac w ośrodkach akademickich,
  • znajomość struktury Uczelni oraz zasad jej funkcjonowania,
  • doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych kadrowo-płacowych,
  • znajomość języka angielskiego.

 

Osoba na stanowisku administracyjnym będzie odpowiedzialna w szczególności za:

  • naliczanie wynagrodzeń osobowych oraz bezosobowych, świadczeń z ubezpieczeń społecznych, stypendiów, realizowanie potrąceń,
  • przygotowywanie plików przelewów,
  • przygotowywanie deklaracji podatkowych PIT,
  • obsługę programu Płatnik,
  • wystawianie zaświadczeń o zarobkach, zaświadczeń płatnika składek Z-3, zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ERP-7 i innych.

 

Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie następujących dokumentów:

  1. cv i list motywacyjny z podpisaną klauzulą informacyjną rekrutacja do pracy,
  2. kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
  3. kwestionariusz personalny kandydata,
  4. klauzula informacyjna rekrutacja do pracy,
  5. oświadczenie o respektowaniu katolickiego charakteru Uczelni,
  6. oświadczenie, w przypadku wyrażenia zgody, na wykorzystanie dokumentów aplikacyjnych
    w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych.

 

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami, prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata oraz prawo do pozostawienia konkursu bez rozstrzygnięcia.

 

Prosimy o umieszczenie w liście motywacyjnym następującego sformułowania:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu i w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji do pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1. Zgoda ma charakter dobrowolny. Niewyrażenie zgody wiąże się z brakiem możliwości udziału w procesie rekrutacyjnym. Zgoda może być cofnięta w każdym momencie, jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

Dokumenty należy składać w Dziale Spraw Pracowniczych

(Gmach Główny, pok. 141; tel. 81 445 40 05)

lub przesłać na adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II;

Dział Spraw Pracowniczych, Al. Racławickie 14; 20-950 Lublin

do dnia 30 września 2019 r. (data wpływu dokumentów do KUL)

Autor: Katarzyna Kulczycka
Ostatnia aktualizacja: 20.09.2019, godz. 09:37 - Katarzyna Kulczycka