Rektor

Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

ogłasza konkurs na stanowisko

Specjalisty ds. organizacji wizyt studyjnych

w projekcie

„LUK II – Lubelski Uniwersytet Kompetencji”

dofinansowanym z Funduszy Europejskich

w wymiarze ½ etatu

w okresach: od czerwca 2016 r. do 31 lipca 2016 r.
oraz 1 czerwca 2017 r. do 31 lipca 2017 r.

 

Osoba na stanowisku Specjalisty ds. organizacji wizyt studyjnych będzie odpowiedzialna w szczególności za:

  • pozyskiwanie przedsiębiorstw na potrzeby przeprowadzenia wizyt studyjnych i utrzymywanie z nimi bieżących kontaktów,
  • prowadzenie korespondencji z przedsiębiorstwami, w których będą odbywać się wizyty studyjne,
  • obsługę logistyczną wizyt studyjnych, w tym przygotowywanie, w porozumieniu z przedsiębiorstwami, harmonogramów i programów wizyt studyjnych,
  • informowanie uczestników projektu o miejscach i terminach wizyt studyjnych,
  • monitorowanie frekwencji uczestników projektu podczas wizyt studyjnych,
  • organizowanie wizyt studyjnych w przedsiębiorstwach, łącznie z organizacją przejazdów, noclegów oraz wyżywienia w trakcie wizyt studyjnych,
  • udział w wizytach studyjnych w przedsiębiorstwach,
  • przygotowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z organizacją wizyt studyjnych, w tym zbieranie niezbędnych dokumentów od przedsiębiorstw, w których odbywają się wizyty studyjne,
  • koordynowanie realizacji wizyt studyjnych i ich monitoring pod kątem wywiązywania się przedsiębiorców z przyjętych założeń,
  • współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu w szczególności w celu realizacji wizyt studyjnych.

 

Do konkursu mogą przystąpić osoby o nienagannej postawie etycznej, respektujące chrześcijański system wartości i spełniające następujące wymagania:

  • wykształcenie wyższe magisterskie,
  • co najmniej dwuletnie doświadczenia w realizacji projektów UE, w tym w zakresie współpracy
    z przedsiębiorcami,
  • udokumentowane doświadczenie w organizacji wizyt studyjnych dla osób dorosłych w przedsiębiorstwach lub analogicznych form współpracy z przedsiębiorcami (referencje),
  • udokumentowana znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym,
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych, w szczególności MS Word i MS Excel,
  • komunikatywność,
  • samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,
  • umiejętność współpracy w zespole,
  • umiejętność pracy pod presja czasu,
  • dokładność i sumienność,
  • terminowość w wykonywaniu obowiązków,
  • wysoka kultura osobista.

 

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość przepisów dotyczących Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020.

 

Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie następujących dokumentów:

  • cv i listu motywacyjnego z podpisaną klauzulą o ochronie danych osobowych,
  • kopii dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
  • kwestionariusza personalnego kandydata,
  • oświadczenia o respektowaniu katolickiego charakteru Uczelni,
  • oświadczenia, w przypadku wyrażenia zgody, na wykorzystanie dokumentów aplikacyjnych w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych.

 

Prosimy o umieszczenie w liście motywacyjnym następującego sformułowania:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.).”

 

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.

 

Dokumenty należy składać w Dziale Spraw Pracowniczych

(Gmach Główny, pok. 140; tel. 81 445 40 70)

lub przesłać na adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II;

Dział Spraw Pracowniczych,

Al. Racławickie 14; 20-950 Lublin

w terminie do 3 czerwca 2016 r.

Autor: Agnieszka Matraszek
Ostatnia aktualizacja: 30.05.2016, godz. 14:12 - Agnieszka Hunicz