Rektor
Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
ogłasza konkurs stanowisko administracyjne
na Wydziale Prawa, Prawa Kanonicznego i Administracji
(umowa na czas określony w celu zastąpienia nieobecnego pracownika)
Do konkursu mogą przystąpić osoby respektujące katolicki charakter Uczelni, spełniające następujące wymagania:
Wymagania :
- wykształcenie wyższe,
- znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym
- znajomość przepisów dotyczących szkolnictwa wyższego,
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych,
- kultura osobista,
- znajomość struktury organizacyjnej KUL,
- umiejętność obsługi uczelnianej bazy S4A.
Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie następujących dokumentów:
- cv i listu motywacyjnego z podpisaną klauzulą o ochronie danych osobowych,
- kopii dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
- kwestionariusza personalnego kandydata,
- oświadczenia, w przypadku wyrażenia zgody, na wykorzystanie dokumentów aplikacyjnych w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych.
Prosimy o umieszczenie w liście motywacyjnym następującego sformułowania:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Dokumenty należy składać w Dziale Spraw Pracowniczych
(Gmach Główny, pok. 141; tel. 81 445 40 08)
lub przesłać na adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II;
Dział Spraw Pracowniczych, Al. Racławickie 14; 20-950 Lublin
do dnia 13 lutego 2017 r.
Ostatnia aktualizacja: 08.02.2017, godz. 09:51 - Anna Borkowska