Rektor

Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

ogłasza konkurs stanowisko administracyjne

na Wydziale Prawa, Prawa Kanonicznego i Administracji

(umowa na czas określony w celu zastąpienia nieobecnego pracownika)

 

 

Do konkursu mogą przystąpić osoby respektujące katolicki charakter Uczelni, spełniające następujące wymagania:

 

 

Wymagania :

  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym
  • znajomość przepisów dotyczących szkolnictwa wyższego,
  • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych,
  • kultura osobista,
  • znajomość struktury organizacyjnej KUL,
  • umiejętność obsługi uczelnianej bazy S4A.

 

Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie następujących dokumentów:

  • cv i listu motywacyjnego z podpisaną klauzulą o ochronie danych osobowych,
  • kopii dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
  • kwestionariusza personalnego kandydata,
  • oświadczenia, w przypadku wyrażenia zgody, na wykorzystanie dokumentów aplikacyjnych w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych.

 

Prosimy o umieszczenie w liście motywacyjnym następującego sformułowania:

 

 „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

 

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.

 

Dokumenty należy składać w Dziale Spraw Pracowniczych

(Gmach Główny, pok. 141; tel. 81 445 40 08)

lub przesłać na adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II;

Dział Spraw Pracowniczych, Al. Racławickie 14; 20-950 Lublin

do dnia 13 lutego 2017 r.

Autor: Anna Borkowska
Ostatnia aktualizacja: 08.02.2017, godz. 09:51 - Anna Borkowska