Oświadczenia Rektora KUL o stanie kontroli zarządczej
Oświadczenie Rektora KUL o stanie kontroli zarządczej za rok 2018
Oświadczenie Rektora KUL o stanie kontroli zarządczej za rok 2017
Oświadczenie Rektora KUL o stanie kontroli zarządczej za rok 2016
Oświadczenie Rektora KUL o stanie kontroli zarządczej za rok 2015
Oświadczenie Rektora KUL o stanie kontroli zarządczej za rok 2014
Oświadczenie Rektora KUL o stanie kontroli zarządczej za rok 2013
Oświadczenie Rektora KUL o stanie kontroli zarządczej za rok 2012
Oświadczenie Rektora KUL o stanie kontroli zarządczej za rok 2011
Oświadczenie Rektora KUL o stanie kontroli zarządczej za rok 2010
Kontrola zarządcza na KUL funkcjonuje w oparciu o Procedury kontroli zarządczej na KUL
Organem doradczym Rektora KUL w sprawie kontroli zarządczej jest Zespół ds. kontroli zarządczej, do którego zadań należy:
- monitorowanie skuteczności systemu kontroli zarządczej;
- informowanie Rektora o istotnych obszarach ryzyka;
- informowanie Rektora o ewentualnej konieczności usprawnienia systemu kontroli zarządczej;
- wskazywanie priorytetów do zadań kontrolnych prowadzonych na Uniwersytecie;
- monitorowanie wdrożenia zaleceń pokontrolnych – kontroli zewnętrznych, audytu i innych;
- koordynowanie systemu samooceny kontroli zarządczej wykonywanej przez kierowników jednostek organizacyjnych i opiekunów organizacji studenckich;
- analiza informacji świadczących o stanie kontroli zarządczej (wyniki audytów, kontroli wewnętrznych i zewnętrznych, skarg i wniosków);
- przygotowanie projektu oświadczenia o stanie kontroli zarządczej;
- prowadzenie innych działań zleconych przez Rektora.
Skład zespołu ds. kontroli zarządczej:
dr Piotr Bolibok – Przewodniczący
prof. dr hab. Marian Żukowski
mgr Zdzisław Błasiak
mgr Małgorzata Baran-Sanocka
mgr Elżbieta Wal
mgr Bożena Żurek
mgr Damian Liszka
Ostatnia aktualizacja: 09.12.2019, godz. 14:40 - Małgorzata Panas